Często zadawane pytania

Zanim zapytasz przeczytaj:

Nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00-19:00. Niemniej ponieważ nasi pracownicy zajmują się również obsługą klientów w sklepie fizycznym, w pracowite dni mogą nie być w stanie odebrać natychmiast telefonu. W tym wypadku oddzwonią w pierwszej możliwej chwili.

Tak, jesteśmy w samym centrum Warszawy na ul.Solec 81b lok. A66 obok PKP Powiśle i na miejscu można zobaczyć większość naszych desek oraz porozmawiać z fachową obsługą, która szczegółowo doradzi wybór deski, wiosła i akcesoriów. Zapraszamy w godzinach pracy sklepu. Tel.+48 510 070 090

Wszystkie zakupy od 250zł są wysyłane za darmo! Zakupy poniżej 250zł kosztują w zależności od rodzaju wysyłki od 10 do 30zł.

Produkty które mamy aktualnie na stanie zlecamy do wysyłki w ciągu tego samego dnia. Zazwyczaj zamówienia złożone do 14:00 będą u Ciebie już następnego dnia.

Tak, do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub fakturę. W przypadku faktury VAT prosimy o zaznaczenie takiej opcji w zamówieniu lub poinformowanie naszego pracownika podczas zamówienia.

Wyślij nam maila

sklep@supshop.pl